Monday, September 5, 2016

Forex Charts Nzd Usd

NZD / USD Hallo Almal, Dit pair benodig 'n draad vir live bespreking en ek kon dit nie vind een so, Hier gaan ons (Shout om Jimobiwan - gedink jy sou dit reeds begin) ietwat van 'n tydelike top gevorm rondom 0,7350 en ná verskeie pogings om die vlak, Sommige swak diens data (hoër werkloosheid as wat voorspel is) gehelp ontspoor die stygende tendens vir die Kiwi hierdie week. Omval 100 pitte die paar het 'n paar ondersteuning aan 7250. Die LTL van 6800 aanleiding gegee is nog ongeskonde en nog 'n poging aan 7400 dalk die oorhand moet die lyn hou, benewens ons voor die NFP, wat die dollar verder kan stoot. Ons sal môre sien. Daar kan 'n lang hier wees nie, maar ek net kyk Kiwi van nou af. Welkom Hoop om julle hier te sien. XTrade XAU-XAG / dollar Goud N Silwer Trader se onderwerp Technische, Fundamentals Nuus Hier is nog 'n grafiek wat gelei het tot nou toe. Na afloop van die dubbele bodem op 'n daaglikse. Aussie gebreek 'n simmetriese driehoek voor en is besig om teen die huidige. Wil graag 'n pop te sien, maar hierdie paar kan baie stadig soms beweeg. Edit: Die kaarte is redelik kaal en ek nie met my gereelde kinders. (Nuwe rekening) Soms is dit lekker om alles weg te stroop en begin analise met net 'n paar definitiewe lyne. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hallo Almal, Dit pair benodig 'n draad vir live bespreking en ek kon dit nie vind een so, Hier gaan ons (Shout om Jimobiwan - gedink jy sou dit reeds begin) ietwat van 'n tydelike top rondom gevorm. 7350 en na verskeie pogings om die vlak, Sommige swak diens data (hoër werkloosheid as wat voorspel is) gehelp ontspoor die stygende tendens vir die Kiwi hierdie week. Omval 100 pitte. n wat is so 'n oulike voël. OK, dit is wat ek gekry het, Risiko aversie, kommoditeite, Olie, basismetale dws: Goud eintlik gestyg en is ingewikkeld in hierdie / bane verslae inflasie. Platinum, Palladium, Ru, CU, Natgas Down, wat kan beïnvloed geldeenhede van COMMOD uitvoerders wanneer beleggers kyk na risiko ontduik So vee, suiwel, vleis, en hout moet goeie barometers vir hierdie paar by tye. Eintlik - net nagegaan Lumber vir September aflewering is af 5,50 ek redelik nuut in KIWI handel. Nog leer. As iemand wat meer ervare in hierdie kombinasie wil byvoeg asseblief. Aussie kry 'n lekker pop hier voor die naweek. Kiwi effens XAU-XAG / dollar Goud N Silwer Trader se onderwerp Technische, Fundamentals Nuus OK, dit is wat ek gekry het, Risiko aversie, kommoditeite, Olie, basismetale dws: Goud eintlik gestyg en is ingewikkeld in hierdie / bane verslae inflasie. Platinum, Palladium, Ru, CU, Natgas Down, wat kan beïnvloed geldeenhede van COMMOD uitvoerders wanneer beleggers kyk na risiko Landbou en tuinbou, bosbou, visserye, energie ontduik en minerale is die primêre natuurlike hulpbronne van Nieu-Seeland. Die mees waardevolle van hierdie produk groepe, die verskaffing van 'n groot deel. Ek m nie 'n snaakse geestelike persoon. Suiwer tegniese vir my. Kan t sê baie meer. Net die grafiek lyk prys stol. Moet nooit 'n idioot. Aangesluit Augustus 2010 Status: Lid 285 Posts Hallo almal Ek M New oor forex fabriek. Ek m handel forex soos 2 Jears nou, Engels is nie my ma lenguage so jammer vir al my foults. Dit is hoe ek m gaan maak video's wat jy my beter kan verstaan:) geword Desember 2006 Status: Lid 264 Posts Kiwi is gereed vir 'n groot deurbraak. Dit is die afwerking van die konsolidasie in 'n formasie wig en sal binnekort uitbreek, sal FOMC 'n onderbreking van meer as waarskynlik sneller uit. Verkoop onder 7245 of koop Bo 7344 sal die handel wees. Ek wou 'n breek hoër, maar dit lyk of dit wil laer. kort op 7259 geword Desember 2006 Status: Lid 264 Posts Kiwi is gereed vir 'n groot deurbraak. Dit is die afwerking van die konsolidasie in 'n formasie wig en sal binnekort uitbreek, sal FOMC 'n onderbreking van meer as waarskynlik sneller uit. Verkoop onder 7245 of koop Bo 7344 sal die handel wees. Ek wou 'n breek hoër, maar dit lyk of dit wil laer. kort op 7259 Kiwi kon nie oor 7245 sluit ná FOMC. Dit kon nie t selfs verby die punt van die wig na 7280. Dit is baie negatief vir hierdie paar. Ek verwag .70xx hierdie week. Aangesluit November 2006 Status: Lid 570 poste moet hierdie 4HR bar te sluit onder die TL vir meer kortbroek. so ver lyk goed: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Augustus 2010 Status: Lid 285 poste en reeds tweede teiken geraak, maar wanneer dit openbaar sou daal tot die derde teiken as wat ek sal kyk vir 'n lang (100 pitte) want ek dink daar is 'n paar ondersteuning (ale to jest forex wiec wszystko Mozė sie wydarzyc) Kommersiële lid geword November 2007 774 Posts Nuus in 5 minute. Gaan ons uit hier geword Julie 2008 Status: Lid 70 Posts Nuus in 5 minute. Gaan ons uit hier Skaars 'n skans rondom nuus tyd. Ek glo dat ons weer op pad af. GLTY Lidmaatskap herroep geword Augustus 2010 1300 Posts Skaars 'n skans rondom nuus tyd. Ek glo dat ons weer op pad af. GLTY ja, ek het gedink ons ​​sou 'n bietjie van 'n sprong op daardie sien selfs al is dit t lank didn duur. Kon die daling in die euro / dollar hou dit terug sommige Online Forex Charts. Eenvoudig. Kartering jou pad - Gratis, Live en Online Myforexchart is 'n verskaffer van gratis aanlyn forex kaarte. Handelaars van alle ervaring vlakke kan kommunikeer met die forex mark deur middel van hul implementeer, altyd en oral. Geen sagteware afgelaai, geen pakket aanmeldingen, net leef forex kaarte heeltemal gratis. Vind kartering jou pad, met ons uitgebreide verskeidenheid van kaarte en aanwysers, intuïtief tekengereedskap en verskeie grafiek skerms. Live Forex Charts Van hoofvakke aan minderjariges, mis nooit 'n regmerkie met meer as 50 live forex kaarte om van te kies. Gratis Interaktiewe Plot jou volgende skuif met ons uitgebreide verskeidenheid van aanwysers, grafiek tipes en tekengereedskap. Forex Onderwys Vind uit hoe tegniese ontleding kan jy jou volgende voordeel. Online Forex Trading Resources 2016/07/19 - 08:25 (RTTNews) (RTTNews) - Die departement van handel is ingestel op die behuising begin vry en die bou van permitte repokoers. Volle verhaal 2016/07/19 - 08:20 (RTTNews) (RTTNews) - Die Amerikaanse dollar gedryf hoër teen die ander groot geldeenhede in Europese handel. Volle verhaal 2016/07/19 - 07:57 (RTTNews) (RTTNews) - Die euro verswak teen die Amerikaanse dollar in die Europese sessie op Dinsdag. Die. Volle verhaal 2016/07/19 - 07:04 (RTTNews) (RTTNews) - Die Kanadese dollar uitgebreide skyfie teen die euro in Europese handel op Dinsdag. Volle verhaal 2016/07/19 - 05:44 (RTTNews) (RTTNews) - Die Britse pond verswak teen die ander groot geldeenhede in die vroeë Europese SE. Volle verhaal 2016/07/19 - 05:05 (RTTNews) (RTTNews) - Op 05:00 ET Dinsdag Duitsland 2016/07/19 - 04:55 (RTTNews) (RTTNews) - Op 05:00 ET Dinsdag Duitsland 2016/07/19 - 04:32 (RTTNews) (RTTNews) - Op 04:30 ET Dinsdag die Kantoor vir Nasionale Statistieke vrygestel Britse verbruikers en p. volle verhaal


No comments:

Post a Comment