Thursday, September 22, 2016

24option Trading Guide

24Option Trading Guide Leer alles oor Trading by 24Option Full Review Ek het hierdie oorsig opgedateer vir 2015. 24Option ons top rated internasionale binêre opsies makelaar sedert 2011. Soos baie lesers van BinaryTrading. org reeds weet gebly, 24Option (24Option) is een van ons gunsteling binêre handel makelaars. Ons het besluit dat dit tyd was om 'n in-diepte handel gids doen en loop deur hersiening van die handel binêre opsies op 24Option was. Risiko Disclaimer: "Trading Binary Options behels aansienlike risiko en kan lei tot die verlies van kapitaal" Beste uitbetalings vir munt pare 30 tweede, 60 tweede opsies, 2 minute en 3 minute 'n kort termyn binêre opsies beskikbaar Vroeë naby funksie beskikbaar Lae deposito minimum ($ 250) positiewe reputasie TechFinancials verhandelingsplatform Demo rekening beskikbaar met aanvanklike deposito Minimum handel is $ 24 (hoog in vergelyking met TradeRush van slegs $ 5) Bonus kom met 'n roll vereiste (standaard vir die bedryf en jy kan die bonus daal) 24 s Tuisblad Screen Shot Dit is die Tuisblad Kies jou binêre opsie om handel Risiko Disclaimer: "Trading Binary Options behels aansienlike risiko en kan lei tot die verlies van kapitaal" Stap 1: Rekening Skepping Die eerste ding wat jy sal moet doen is om 'n rekening te skep. Die skep van 'n rekening is eenvoudig, pynloos en neem net 'n paar oomblikke. Dit is ook heeltemal gratis. Al wat jy hoef te doen is tik jou naam, e-pos, telefoon, land en watter geldeenheid sal jy deponeer en onttrek met. Jy hoef jou regte inligting te gebruik. Dit sou 'n goeie idee om te skep of gebruik 'n e-pos rekening wat jy spesifiek te hou vir jou binêre opsie handel wees. Stap 2: Befondsing Jou rekening Deposito is vinnig, maklik en veilig. Ek gedeponeer met 'n kredietkaart. Hulle aanvaar al die groot kredietkaarte, behalwe American Express en Discover. Hulle het aangebied bank drade, MoneyBookers en Liberty Reserve vir deposito's. Die enigste betaling metode wat hulle nie aanvaar dat sal lekker wees is PayPal, maar dit is meer om die houding van PayPal. Ek is 'n bonus aangebied op my deposito, wat ek afgeneem. Ek wou nie, want ek hou nie daarvan om my geld toesluit in 'n situasie waarom ek dit moet handel, of rol dit oor 'n paar keer voor ek trek. Seker die bonus geld klink mooi. en dit is lekker op die oog af, maar die handel vereistes om die bonus duidelike en om 'n onttrekking my laat besluit om die bonus te weier. In die algemeen, weier 'n bonus is 'n verstandige strategie, tensy jy net wil bietjie pret te hê. Ek is meer geïnteresseerd in die maak van winste Ek kan onttrek wanneer ek wil. Stap 3: Die opstel van 'n demo rekening Sodra jy jou regte geld rekening te finansier, die ondersteuning personeel by 24option is meer as gelukkig om 'n praktyk rekening wat jy kan demo handel vervalste geld met skep. Om jou demo rekening te kry wat jy kan kliek op die 'Live Chat knoppie aan die bokant van die skerm. Die volgende skerm verskyn: Klik op "Live Chat" (bo links van tuisblad) Laat ondersteuning weet jy 'n deposito gemaak het en vra jou demo rekening. Ek het reeds gewen 'n handelsmerk toe ek hierdie kiekie geneem. Dit het net 'n paar minute vir ondersteuning om my demo rekening geskep. Hulle gelaai my rekening met $ 2500 in virtuele geld om handel te dryf met risiko gratis. 'N Paar minute later, was ek gereed om handel te dryf. Die beste deel is dat ek het nog 100% van my aanvanklike deposito sit in my werklike rekening, heeltemal aparte, dat ek kan handel met of onttrek as ek wou. Vir nou, ek wou toets die verhandelingsplatform en sien wat my keuses is. Trading Binary opsies op die 24Option Trading Platform Klik op die 24 logo en dit neem jou na hul tuisblad. Jy sal 'n lys van binêre opsies om van te kies gelys in 'n grafiek in die grootste deel van die webblad te sien. Aan die regterkant is 'n blad waar jy enige van jou oop ambagte kan volg. Laat s loop deur die verskillende binêre opsie keuses wat beskikbaar is. Hier is die kiekie. Vind wat binêre opsie wat jy wil om handel te dryf van die tuisblad. Risiko Disclaimer: "Trading Binary Options behels aansienlike risiko en kan lei tot die verlies van kapitaal" Jy kan sien waar ek het screenshots van die hele proses met my hoe om 'n binêre opsie aanlyn gids handel. (Bron ) Hoog / laag Options Die hoë of lae opsie is die mees algemene binêre handel beskikbaar. Op of af, bel of sit. Laat ons neem 'n blik op die GBP / USD op of af opsie. Kry 85% opbrengs as jy die regte keuse te kies. Ek verkies 'High en gewaag $ 100 virtuele dollars. My terugkeer is daar wat aan $ 185 as ek reg dat die prys afwerkings bo die teiken prys van 1,58573 is. Ek verloor my $ 100 as ek verkeerd is. Dit handel eintlik klaar as 'n 'push. Die teiken prys is presies wat die opsie verval op. In hierdie geval kry ek my $ 100 risiko terug en die verbintenis is 'n druk. Touche 24option!


No comments:

Post a Comment